tips untuk berjaya

[postlink]http://1malasiatube.blogspot.com/2009/04/pakej-vemma.html[/postlink]
Hi my team member, Team building Vemma No.1 di Asia,

Sekiranya anda menemuramah mereka yg telah berjaya di dalam Vemma, pastinya jawapan yang anda temui ialah sama.

" Saya rajin membuat Promosi "
" Saya rajin membuat iklan secara Online"
" saya peruntukkan budget utk membuat pengiklanan secara online"
" saya memastikan downline di bawah saya membuat kerja yg sama : beriklan seperti saya "

Anda boleh lihat sendiri result mereka yang berjaya. Iklan website biru mereka berada dan terpampang merata2. Sebab itu mereka berjaya.

Jadi anda ada dua pilihan, pilih secara online di Vemmabuilder iaitu mempromosikan kaw kaw website biru anda

atau

menjaja secara manual jus manggis anda!



so, buat keputusan terbaik utk bisnes anda!

" AYUH BERIKLAN SEKARANG "
hubungi leader anda utk membuat iklan yg terbaik !

0 comments:

Post a Comment